PRISMA Rapportagetool

Op deze pagina vindt u alle informatie voor het gebruik van de PRISMA Rapportagetool.

De PRISMA Rapportagetool is hét communicatiekanaal tussen klant en RvA. Beoordelingen doen we met het gebruik van de tool. U gebruikt de PRISMA Rapportagetool voor het aanleveren van alle documentatie en corrigerende maatregelen. De RvA deelt via de tool de afwijkingen en bevindingen van het uitgevoerde onderzoek. U kunt de rapporten downloaden.

Inloggen

Klik hier om direct naar de inlogpagina van de PRISMA Rapportagetool te gaan. Of kopieer de volgende url in uw browser https://prisma.rva.nl.
Inlogscherm rapportagetool

Instructiemateriaal

Hieronder staat al het instructiemateriaal op een rij. Dit kunt u gebruiken om met de PRISMA Rappoartagetool te leren werken, of om op te zoeken hoe een specifiek onderdeel werkt. Komt u er met het instructiemateriaal niet uit? Dan is het ook mogelijk om een korte training te krijgen. U vraagt deze  kosteloos aan via project-prisma@rva.nl. Wij raden u aan om de training ongeveer drie weken voor de uitvoering van de beoordeling in te plannen.

PRISMA Rapportagetool – Handleiding – Algemeen

PRISMA Rapportagetool – Handleiding – Klant

PRISMA Rapportagetool – Quick Reference Card

Een instructievideo over het gebruikersbeheer en de workflow Afwijkingen:

Accepteer alstublieft de voorkeuren, statistieken, marketing cookies opnieuw om deze video te bekijken.

Veelgestelde vragen

Als gebruiker van de PRISMA Rapportagetool loopt u vast af en toe tegen vragen aan over het gebruik. Via deze link komt u bij de pagina veelgestelde vragen en antwoorden. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met uw PCA. Zij helpen u graag verder.

Meer informatie over PRISMA

De RvA wil het contact tussen de klant en RvA vereenvoudigen. Om dit mogelijk te maken, digitaliseren we onze processen. In PRISMA komen deze processen samen in verschillende applicaties: communicatie tussen klant en RvA vindt plaats in de PRISMA Rapportagetool. Om de dienstverlening aan onze klanten te optimaliseren hebben we ook voor de bedrijfsvoering van onze organisatie een aantal applicaties ontwikkeld. We blijven de PRISMA applicaties doorontwikkelen en nieuwe processen toevoegen, want onze dienstverlening kan altijd beter!