RvA en klanten brainstormen over verkorting doorlooptijden accreditatieproces

Op dinsdag 25 augustus heeft de RvA samen met klanten gebrainstormd over de mogelijkheden om de doorlooptijden van het accreditatieproces te verkorten.

Deelnemers_workshop_op_locatie_en_remote_op_beeldscherm

De RvA heeft een voortdurend streven om de doorlooptijden van het accreditatieproces -van aanvraag tot besluit- bij een gelijkblijvende kwaliteit van de dienstverlening van de RvA, te verkorten. Vanuit een overleg met de gebruikersraad van de RvA is het idee ontstaan om klanten naar hun ervaringen en ideeën over dit onderwerp te vragen.

Op dinsdag 25 augustus organiseerde de RvA daarom een workshop waarbij vertegenwoordigers van klanten uit verschillende segmenten aanwezig waren. Met hen is nagedacht over zowel verbeterpunten in het proces van de RvA als over de mogelijke bijdrage van klanten om diverse  procesonderdelen te bespoedigen.

Op korte termijn wordt een vervolgsessie met dezelfde aanwezigen georganiseerd. In deze sessie wordt een prioritering gemaakt van de verbetervoorstellen en waar nodig ook nagedacht over de realisatie ervan.

Meer informatie over de doorlooptijden staat in ons recent gepubliceerde publieksverslag over 2019.

Mogelijk vindt u dit ook interessant:

Blijf op de hoogte!
Meld u aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief, met daarin onder andere: nieuwe accreditaties, internationale ontwikkelingen en interessante vacatures. Of volg ons via LinkedIn.