RvA verbetert dienstverlening met nieuw online contactloket
Gebruiker staat centraal
Mensen die contact zoeken met de RvA via onze website, zijn vanaf nu sneller en beter geholpen. Voortaan biedt onze website een klantgericht online platform waar gebruikers op een efficiënte en gemakkelijke manier geholpen worden bij het indienen van hun meldingen, klachten en informatieverzoeken.
De focus lag hierbij met name op het verbeteren van de afhandeling van meldingen over door de RvA geaccrediteerde organisaties en van de afhandeling van klachten over de RvA. Het nieuwe contactloket is zo ingericht dat men klachten en meldingen gebruiksvriendelijker kan indienen en de registratie en afhandeling snel, duidelijk en verder geautomatiseerd is.
De RvA heeft deze verbetering uitgevoerd naar aanleiding van klantsignalen. Wij zetten ons hiermee ook in voor de doelstellingen van het overheidsbrede programma: Werk aan Uitvoering. Werk aan Uitvoering richt zich op het verbeteren van de overheidsdienstverlening in de volle breedte. Met als doel een dienstverlening die meer aansluit op de verwachtingen en behoeften en die daarnaast begrijpelijker, wendbaarder en toekomstbestendig is.