Geslaagde eerste RvA-klantbijeenkomst!
Op 26 november 2019 kwamen klanten van de RvA bijeen tijdens de eerste klantbijeenkomst van de RvA.
In gesprek
De RvA organiseerde deze klantbijeenkomst in Utrecht als een onderweg-naar-huis-bijeenkomst aan het einde van de werkdag. Het doel van de bijeenkomst was tweeledig. Om kennis te maken met het nieuwe RvA-bestuursteam en om in gesprek te gaan over de dienstverlening van en samenwerking met de RvA.
Voor een goede interactie is een bescheiden groep klanten van de RvA uitgenodigd. Er waren elf deelnemers vanuit diverse medische- en testlaboratoria en inspectie-instellingen om mee in gesprek te gaan.
Kansen voor optimalisatie
Het RvA-bestuur stelde zich tijdens de bijeenkomst open voor alle gespreksonderwerpen en natuurlijk het ontvangen van zowel positieve als negatieve kritiek. De hoeveelheid aan constructieve input draagt zeker bij aan een beter beeld van de samenwerking en waar kansen liggen voor optimalisatie. De RvA spreekt daarom van een geslaagde eerste klantbijeenkomst.
“Het was een heel open gesprek. Soms vleiend, soms ook heel scherp. Het is belangrijk deze feedback verder te onderzoeken en van context te voorzien. Dan kunnen we ook kijken wat we er mee doen”, aldus Roeland Nieuweboer (voorzitter raad van bestuur RvA).
De bijeenkomst werd afgesloten met een presentatie over de ontwikkeling van de nieuwe rapportagetool voor accreditatiebeoordelingen. De RvA bedankt alle deelnemers voor hun aanwezigheid en gaat met alle waardevolle bijdragen aan de slag om de dienstverlening te verbeteren.
Meer klantbijeenkomsten
Het RvA-bestuur wil graag nog meer klanten om hun mening vragen. In januari en februari 2020 vinden daarom nog twee klantbijeenkomsten plaats in Eindhoven en Zwolle.
Mogelijk vindt u dit ook interessant:
Nieuwsbericht: Wie gaan drones beoordelen in het kader van CE-markering?
Blijf op de hoogte!
Meld u aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief, met daarin onder andere: nieuwe accreditaties, internationale ontwikkelingen en interessante vacatures. Of volg ons via LinkedIn.